###ၿမဲၿမံခိုင္က်ည္ျခင္းသည္သာအနွစ္###
********************
@ျမင္ရတဲ့အေပၚမွာလွတယ္မလွဘူးေကာင္းတယ္မေကာင္းဘူးသတ္မွတ္စြဲယူလိုက္တယ္ေပါ႔။
@ၾကားရတဲ့အေပၚမွာသာယာတယ္ဆူညံတယ္ေကာင္းတယ္မေကာင္းဘူးသတ္မွတ္စြဲယူလိုက္တယ္ေပါ့။
@ထိေတြ႕ခံစားမိသမ်ွေတြေပၚမွာသာယာဖြယ္ေတြကိုလည္းစူးစူးနစ္နစ္စြဲယူမွတ္သားစက္ဆုပ္ဖြယ္ေတြကိုလည္းစူးစူးနစ္နစ္စြဲယူမွတ္သားထားတတ္ၾကျပန္ပါတယ္။
>ေနာက္အေၾကာင္းႀကံဳႀကိဳက္တိုင္းစြဲယူမွတ္သားထားသမ်ွကိုျပန္လည္ပုံေဖာ္ခံစားေနတတ္ၾကတာကလည္းျဖစ္ရုိးျဖစ္စဉ္ဧဝံဓမၼတာျဖစ္ေနၾကေလရဲ႕။
>သည့္ေနာက္ေတာ့ျမင္ခ်င္တာမျမင္ရတဲ့အခါ၊
ျမင္ရတာကိုမျမင္ခ်င္တဲ့အခါ၊ၾကားခ်င္တာကိုမၾကားရတဲ့အခါ၊ၾကားတာကိုမၾကားခ်င္တဲ့အခါ၊ထိေတြ႕ခံစားရခ်င္တာေတြကိုမခံစားမထိေတြ႕ရတဲ့အခါ၊ထိေတြ႕ခံစားရတာေတြကိုမခံစားမထိေတြ႕ခ်င္ေတာ့တဲ့အခါ>>အလိုမက်ျခင္းေဒါမနႆေတြ၊ပူပင္ျခင္းေသာကေတြ၊ကိုယ္ဆင္းရဲစိတ္ဆင္းရဲဒုကၡေတြ၊ငိုေႂကြးျခင္းပရိေဒဝေတြ၊ျပင္းစြာပူေလာင္ေၾကကြဲျခင္းဥပါယာသေတြဟာလည္းဧဝံဓမၼတာလမ္းေၾကာင္းအတိုင္းဤသို႔ျဖစ္ေသာ္ဤသို႔ျဖစ္မည္သာတည္းဟုဆင္းရဲအစုအေဝးသည္ေပၚေပါက္ရသည္သာတည္း။
###အဘယ္ေၾကာင့္ထိုသို႔ျဖစ္ရပါသနည္း။
*ျမင္အပ္ေသာအဆင္းသည္လည္းေကာင္း
**ျမင္အပ္ေသာမ်က္စိသည္လည္းေကာင္း
***ျမင္အပ္ေသာသေဘာျမင္သိစိတ္သည္လည္းေကာင္းမၿမဲၾကေလကုန္၊ေဖာက္လြဲေဖာက္ျပန္ျဖစ္ေလ့ရွိၾကကုန္၏။
****ထိုသေဘာတို႔ေပါင္းဆုံျဖစ္ေပၚသည့့့္အတြင္းအဇၩတၲသႏၲာန္၌ေကာင္းေကာင္းဆိုးဆိုးအမ်ိဳးမ်ိဳးအေထြကိုစြဲမွတ္ယူမွဳသည္စူးစူးနစ္နစ္ကပ္ေရာက္ေနျခင္းအားျဖင့္အနွစ္သာရကင္းမဲ့ေသာဆင္းရဲအစုကိုအယူအမွတ္မွားလ်က္ရွိေစျဖစ္ေစၾကကုန္၏။
#စင္စစ္ေသာ္ကား
***မည္သည့္အခါမည္သည့္အေျခအေန၌မဆို
>အဆင္း၊အလင္း၊မ်က္စိ၊အာရုံျပဳမႈအေၾကာင္းတရားတို႔ျပည့္စုံညီၫြတ္လ်င္ျမင္သိစိတ္ျဖစ္ေပၚလာသည္မွာဓမၼတာသာတည္း။
>>ထိုအဆင္းအာရုံကိုသိသည့္စိတ္နွင့္အတူမွတ္သားမႈခံစားမႈတို႔ယွဉ္တြဲျဖစ္ေပၚလာၾကသည္မွာလည္းဓမၼတာသာတည္း။
#ထိုျမင္သိစိတ္ကိုဘယ္ကဲ့သို႔နွလုံးသြင္းသနည္း။
***ဤ၌ပညာရွိနွင့္လူမိုက္တို႔လမ္းခြဲေလ၏။
@ရွဳအပ္ေသာတရားအျဖစ္ေအာက္ေမ့ရွဳတတ္မွဳ""သတိ""ျပဳအပ္ပါသလား။
©သတိမခ်ပ္ျမင္အပ္သည္၌သာေမ့ေလ်ာ့ေမ်ာပါသြားပါသလား။
@ထိုျမင္သိမွတ္ခံစားသေဘာတရားကိုစူးစိုက္တည့္မတ္ရွဳနိုင္သည့္""သမာဓိ""ျပဳအပ္ပါသလား။
©ထိုျမင္သိမွတ္သားခံစားသေဘာတရားကိုသာေမ့ေလ်ာ့လိုက္ပါမွတ္သားခံစားေနပါသလား။
@အတြင္းအဇၩတၲ၌ခ်ဳပ္ျခင္းကိုသာျပေသာသိမွတ္ခံစားသေဘာကို""ပညာ""ျဖင့္ရွဳျမင္သုံးသပ္အပ္ပါသလား။
©အာရုံ၌ကပ္ၿငိေနမွဳတဏွာျဖင့္သိမွတ္ခံစားသေဘာမ်ားကိုသာအထပ္ထပ္စူးစူးနစ္နစ္မွတ္ယူေနပါသလား။
#သုံးသပ္အပ္၏။
#အတြင္းသေဘာ၌စစ္ေဆးအပ္၏။
#အဇၩတၲမေနာဝိညာဏဓါတ္၌အဖန္ဖန္စီစစ္သုံးသပ္ပါသည္။
@နွလုံးသြင္းျခင္းဟူေသာသေဘာ၌
*မိမိတို႔၏တရားအားေလ်ာ္စြာသိျမင္နိုင္ရန္
>ဦးစြာဂရုဓမၼျပဳနာၾကားထားမွဳ
>>နာယူထားသည့္အေပၚေလ်ာ္ကန္စြာစိစစ္တတ္မွဳ
>>>မိမိတို႔သႏၲာန္ျဖစ္ျခင္းအမွန္က္ိုရွဳျမင္နိုင္သည့္"သတိ"ျပဳနိုင္မွဳ
>>>>ျဖစ္ခိုက္ျဖစ္ခိုက္တိုင္း၌စူးစိုက္ရွဳနိုင္စြမ္း"သမာဓိ"တည္နိုင္မွဳ
>>>>>ျဖစ္ခိုက္တိုင္း၌သတိသမာဓိျပဳရွဳျမင္ခ်က္တိုင္းအေပၚသုံးသပ္ဆုံးျဖတ္နိုင္စြမ္း"ပညာ"ျဖစ္မွဳတို႔သည္
""ေယာနိေသာမနသိကာရ""ေလ်ာ္စြာရွဳျမင္ျခင္း၏အဂၤါရပ္မ်ားအျဖစ္ျပည့္စုံညီညြတ္ၾကပါလ်င္
#အနွစ္မရွိေဖာက္လြဲေဖာက္ျပန္ေပ်ာက္ပ်က္ကုန္ဆုံးသြားၾကသည္သာလ်င္ျဖစ္ေသာ ျမင္သိၾကားသိထိသိခံစားမွတ္သားသေဘာတရားမ်ားကိုဟုတ္တိုင္းမွန္စြာသိေလ၏။
#ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးခ်ဳပ္ေပ်ာက္ကုန္ဆုံးသြားေသာသေဘာတရားမ်ား၏ခ်ဳပ္ေနမွဳ၊ၿငိမ္းေနမွဳ၊ဆိတ္သုည္းေနမွဳ၊ကင္းစင္ၿငိမ္သက္သန္႔ရွင္းစင္ၾကယ္ေနမွဳသက္သက္သည္သာလ်င္ဆင္းရဲမရွိပကတိခ်မ္းသာသက္သက္၊အနွစ္အသားျပည့္ဝေသာတရားဟူ၍သိအပ္ေလေတာ့သည္သာတည္း။
----/!\----/!\----/!\----
္္၁၁။
ွ
()
()
Tuesday, November 6, 2018
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
###ထိုနိဗၺာန္သည္ရွိသည္သာတည္း### *********************** #ကိုယ္တိုင္ထူးေသာဉာဏ္ျဖင့္သိျမင္မွသာလ်င္သေဘာက်နိုင္ပါလိမ့္မည္။ *မွန္းဆ၍လည...
-
###မေနာဝိညာဏဓာတ္အထူးသိတတ္ေသာစိတ္### **************** @#မ်က္စိ၊နား၊နွာ၊လ်ွာ၊ကိုယ္စတဲ့အၾကည္ဓာတ္ငါးမ်ိဳးကမွန္လိုအရိပ္ထင္ေပးရုံ...
-
###ေယာနိေသာမနသိကာရ### *********************** @ ေယာနိေသာမနသိကာရ သင့္တင့္ေလ်ာက္ပါတ္စြာနွလုံးသြင္းျခင္း(ေလ်ာ္စြာရွဳျခင္း) သည္လြန္စြ...
-
###အယူစင္ၾကယ္ခဲ႔ပါမူ### ******************* @"ဒါမွန္တယ္" "ဒါမွအမွန္တရားစစ္စစ္" "မဟုတ္ဘူးမွားတယ္...

No comments:
Post a Comment