Tuesday, November 6, 2018

###ၿမဲၿမံခိုင္က်ည္ျခင္းသည္သာအနွစ္###
      ********************
@ျမင္ရတဲ့အေပၚမွာလွတယ္မလွဘူးေကာင္းတယ္မေကာင္းဘူးသတ္မွတ္စြဲယူလိုက္တယ္ေပါ႔။

@ၾကားရတဲ့အေပၚမွာသာယာတယ္ဆူညံတယ္ေကာင္းတယ္မေကာင္းဘူးသတ္မွတ္စြဲယူလိုက္တယ္ေပါ့။

@ထိေတြ႕ခံစားမိသမ်ွေတြေပၚမွာသာယာဖြယ္ေတြကိုလည္းစူးစူးနစ္နစ္စြဲယူမွတ္သားစက္ဆုပ္ဖြယ္ေတြကိုလည္းစူးစူးနစ္နစ္စြဲယူမွတ္သားထားတတ္ၾကျပန္ပါတယ္။
>ေနာက္အေၾကာင္းႀကံဳႀကိဳက္တိုင္းစြဲယူမွတ္သားထားသမ်ွကိုျပန္လည္ပုံေဖာ္ခံစားေနတတ္ၾကတာကလည္းျဖစ္ရုိးျဖစ္စဉ္ဧဝံဓမၼတာျဖစ္ေနၾကေလရဲ႕။
>သည့္ေနာက္ေတာ့ျမင္ခ်င္တာမျမင္ရတဲ့အခါ၊
ျမင္ရတာကိုမျမင္ခ်င္တဲ့အခါ၊ၾကားခ်င္​တာကိုမၾကားရတဲ့အခါ၊ၾကားတာကိုမၾကားခ်င္​တဲ့အခါ၊ထိေတြ႕ခံစားရခ်င္​တာေတြကိုမခံစားမထိေတြ႕ရတဲ့အခါ၊ထိေတြ႕ခံစားရတာေတြကိုမခံစားမထိေတြ႕ခ်င္​ေတာ့တဲ့အခါ>>အလိုမက်ျခင္​းေဒါမနႆေတြ၊ပူပင္​ျခင္​းေသာကေတြ၊ကိုယ္​ဆင္​းရဲစိတ္​ဆင္​းရဲဒုကၡေတြ၊ငိုေႂကြးျခင္​းပရိေဒဝေတြ၊ျပင္​းစြာပူေလာင္​ေၾကကြဲျခင္​းဥပါယာသေတြဟာလည္​းဧဝံဓမၼတာလမ္​းေၾကာင္​းအတိုင္​းဤသို႔ျဖစ္​ေသာ္​ဤသို႔ျဖစ္​မည္​သာတည္​းဟုဆင္​းရဲအစုအေဝးသည္​ေပၚေပါက္​ရသည္​သာတည္​း။

###အဘယ္​ေၾကာင္​့ထိုသို႔ျဖစ္​ရပါသနည္​း။
*ျမင္​အပ္​ေသာအဆင္​းသည္​လည္​းေကာင္​း
**ျမင္​အပ္​ေသာမ်က္​စိသည္​လည္​းေကာင္​း
***ျမင္​အပ္​ေသာသေဘာျမင္​သိစိတ္​သည္​လည္​းေကာင္​းမၿမဲၾကေလကုန္​၊ေဖာက္​လြဲေဖာက္​ျပန္​ျဖစ္​ေလ့ရွိၾကကုန္​၏။
****ထိုသေဘာတို႔ေပါင္​းဆုံျဖစ္​ေပၚသည္​့့့အတြင္​းအဇၩတၲသႏၲာန္၌ေကာင္းေကာင္းဆိုးဆိုးအမ်ိဳးမ်ိဳးအေထြကိုစြဲမွတ္ယူမွဳသည္စူးစူးနစ္နစ္ကပ္ေရာက္ေနျခင္းအားျဖင့္အနွစ္သာရကင္းမဲ့ေသာဆင္းရဲအစုကိုအယူအမွတ္မွားလ်က္ရွိေစျဖစ္​ေစၾကကုန္၏။

#စင္စစ္ေသာ္ကား
***မည္သည့္အခါမည္သည့္အေျခအေန၌မဆို
>အဆင္း၊အလင္​း၊မ်က္​စိ၊အာရုံျပဳမႈအေၾကာင္​းတရားတို႔ျပည္​့စုံညီၫြတ္​လ်င္​ျမင္​သိစိတ္​ျဖစ္​ေပၚလာသည္​မွာဓမၼတာသာတည္​း။
>>ထိုအဆင္​းအာရုံကိုသိသည္​့စိတ္​နွင္​့အတူမွတ္​သားမႈခံစားမႈတို႔ယွဉ္​တြဲျဖစ္​ေပၚလာၾကသည္​မွာလည္​းဓမၼတာသာတည္​း။

#ထိုျမင္​သိစိတ္​ကိုဘယ္​ကဲ့သို႔နွလုံးသြင္​းသနည္​း။

***ဤ၌ပညာရွိနွင္​့လူမိုက္​တို႔လမ္​းခြဲေလ၏။

@ရွဳအပ္ေသာတရားအျဖစ္ေအာက္ေမ့ရွဳတတ္မွဳ""သတိ""ျပဳအပ္ပါသလား။

©သတိမခ်ပ္ျမင္အပ္သည္၌သာေမ့ေလ်ာ့ေမ်ာပါသြားပါသလား။

@ထိုျမင္သိမွတ္ခံစားသေဘာတရားကိုစူးစိုက္တည့္မတ္ရွဳနိုင္သည့္""သမာဓိ""ျပဳအပ္ပါသလား။

©ထိုျမင္သိမွတ္သားခံစားသေဘာတရားကိုသာေမ့ေလ်ာ့လိုက္ပါမွတ္သားခံစားေနပါသလား။

@အတြင္းအဇၩတၲ၌ခ်ဳပ္ျခင္းကိုသာျပေသာသိမွတ္ခံစားသေဘာကို""ပညာ""ျဖင့္ရွဳျမင္သုံးသပ္အပ္ပါသလား။

©အာရုံ၌ကပ္ၿငိေနမွဳတဏွာျဖင့္သိမွတ္ခံစားသေဘာမ်ားကိုသာအထပ္ထပ္စူးစူးနစ္နစ္မွတ္ယူေနပါသလား။
#သုံးသပ္အပ္၏။
#အတြင္းသေဘာ၌စစ္ေဆးအပ္၏။
#အဇၩတၲမေနာဝိညာဏဓါတ္၌အဖန္ဖန္စီစစ္သုံးသပ္ပါသည္။

@နွလုံးသြင္းျခင္းဟူေသာသေဘာ၌
*မိမိတို႔၏တရားအားေလ်ာ္စြာသိျမင္နိုင္ရန္
>ဦးစြာဂရုဓမၼျပဳနာၾကားထားမွဳ
>>နာယူထားသည့္အေပၚေလ်ာ္ကန္စြာစိစစ္တတ္မွဳ
>>>မိမိတို႔သႏၲာန္ျဖစ္ျခင္းအမွန္က္ိုရွဳျမင္နိုင္သည့္"သတိ"ျပဳနိုင္မွဳ
>>>>ျဖစ္ခိုက္ျဖစ္ခိုက္တိုင္း၌စူးစိုက္ရွဳနိုင္စြမ္း"သမာဓိ"တည္နိုင္မွဳ
>>>>>ျဖစ္ခိုက္တိုင္း၌သတိသမာဓိျပဳရွဳျမင္ခ်က္တိုင္းအေပၚသုံးသပ္ဆုံးျဖတ္နိုင္စြမ္း"ပညာ"ျဖစ္မွဳတို႔သည္
""ေယာနိေသာမနသိကာရ""ေလ်ာ္စြာရွဳျမင္ျခင္း၏အဂၤါရပ္မ်ားအျဖစ္ျပည့္စုံညီညြတ္ၾကပါလ်င္
#အနွစ္မရွိေဖာက္လြဲေဖာက္ျပန္ေပ်ာက္ပ်က္ကုန္ဆုံးသြားၾကသည္သာလ်င္ျဖစ္ေသာ ျမင္သိၾကားသိထိသိခံစားမွတ္သားသေဘာတရားမ်ားကိုဟုတ္တိုင္းမွန္စြာသိေလ၏။

#ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးခ်ဳပ္ေပ်ာက္ကုန္ဆုံးသြားေသာသေဘာတရားမ်ား၏ခ်ဳပ္ေနမွဳ၊ၿငိမ္းေနမွဳ၊ဆိတ္သုည္းေနမွဳ၊ကင္းစင္ၿငိမ္သက္သန္႔ရွင္းစင္ၾကယ္ေနမွဳသက္သက္သည္သာလ်င္ဆင္းရဲမရွိပကတိခ်မ္းသာသက္သက္၊အနွစ္အသားျပည့္ဝေသာတရားဟူ၍သိအပ္ေလေတာ့သည္သာတည္း။
    ----/!\----/!\----/!\----

္္၁၁။    
ွ   

     
   

           ()    

         ()     

No comments:

Post a Comment

###ထိုနိဗၺာန္သည္ရွိသည္သာတည္း###         *********************** #ကိုယ္တိုင္ထူးေသာဉာဏ္ျဖင့္သိျမင္မွသာလ်င္သေဘာက်နိုင္ပါလိမ့္မည္။ *မွန္းဆ၍လည...