Tuesday, November 6, 2018

###အဇၩတၲ၌ျဖစ္ေသာ###
        *****************
@အရြယ္ေကာင္းေတြခ်ည္းပဲ

¥ငယ္ငယ္နုနု
¥ရြယ္ရြယ္လတ္လတ္
¥ႀကီးႀကီးထြားထြား
ျပစ္မ်ိဳးမွဲ႔မထင္
လွပေက်ာ့ရွင္းႏြဲ႕ေနွာင္းေပ်ာ့ေျပာင္း
သြယ္သြယ္လ်လ်ျပည့္ျပည့္တင္းတင္း
ရုပ္ဆင္းရူပကာအျပစ္ဆိုဖြယ္မရွိ
အေရာင္အဝါေတာက္ေတာက္ပပ
စြဲမက္ေလာက္သမ်ွအကုန္ေပၚေအာင္ေဖာ္ျပပါလဲ

_/|\_ထို၏မ်က္ေမွာက္
အသိေရာက္ေနစိတ္အေျခအေနသည္ၾကည္စင္မေနာထိုသေဘာ၌တဏွာကင္းစင္မ်က္စိျမင္သည္အာရုံသေဘာဝိညာဏ္ခ်ဳပ္ေပ်ာက္ဦးတိုက္ေလ်ွာက္သည့္ၿငိမ္း၍ေနျခင္းရွင္းေနျခင္းကိုအဇၩတၲ၌ဆိုက္ဆိုက္သိျမင္ေနေလေသာ္
>အတြင္းသေဘာအမွန္ရွဳၾကည့္ျပန္ေသာ္
>>အာရုံအဆင္းျမင္သည့္မ်က္စိျမင္သိစိတ္၌တိုက္ဆုံဓါတ္သေဘာထိုမေနာသည္ေသခ်ာစီစစ္ပညာျဖစ္သည့္သတိဦးစီးအႀကီးအမွဴးျပဳေသာ္အဇၩာသယေသခ်ာက်နျမင္သည့္နွလုံးသြင္းရွဳျခင္းတည္သည္
>>>မေနာဝိညာဏဓါတ္သိအပ္သည္ကရွိျခင္းအမွန္ခ်ဳပ္ၿငိမ္းေနသည့္စကၡဳဝိညာဏ္
>>>>ဆိတ္သုဉ္းေနသည့္စကၡဳအာယတနသုညဂါရ
>>>>>ရုတ္ရုတ္သဲသဲအထင္အျမင္မလြဲပဲဟိုလိုသည္လိုလုပ္ရင္ေကာင္းတယ္လို႔အာရုံအေပၚအမွားနွလုံးမသြင္းလ်င္ျဖင့္
>>>>>>နွစ္သက္စရာဆိုတာဘာဆ္ုိိဘာမွမရွိတဲ႔ပကတိကင္းဆိတ္ေနျခင္း
 _/|\_
အတြင္းအဇၩာသယျမင္ကြင္း
*ရွင္းရွင္းလင္းလင္း
*ကင္းကင္းဆိတ္ဆိတ္
*အဆုံးအစမရွိၿငိမ္းျခင္းအတိ
#ပကတိခ်မ္းသာေနတာကိုအဇၩတၲ၌သိျမင္ေနေတာ့
#မတုန္မလွဳပ္ေက်ာက္ရုပ္အလား
#မယိမ္းမယိုင္ေက်ာက္တိုင္အလား
#မထိမေတြ႕သက္မဲ႔အလားျဖစ္ေနျခင္းကို
*တဏွာ**အရတိ***ရဂါ
ထိုမာန္မင္း၏သမီးပ်ိဳျမစ္မာယာေက်ာ့ကြင္းသိမ္းသြင္းျခင္းသည္အခ်ည္းအနီီွးလိုရာမေရာက္ေနာက္သို႔လွည့္ျပန္သြားၿပီတည္း။

#အဆင္းအသံအနံ႕အရသာထိစရာအာရုံထိုငါးျဖာသည္ဝိညာဏဓါတ္အထူးမွတ္၍ရွဳအပ္သည္တြင္အဇၩာသယမေနာဝိညာဏဓါတ္၌ခ်ဳပ္ေပ်ာက္ျမင္ကြင္းအရွဳခံသြင္းသည္ကိုျမင္ေလေသာ္
>ထိုထိုသဘာဝသုညသာဟုအရွိကိုအရွိအတိုင္းသိေလ၏။
>>ထိုျမင္ျခင္းကိုပိုင္းျခားပညာေဝဘန္ေထာက္ရွဳခ်ဳပ္မွဳသေဘာမ်ားသည္တြယ္ရာမရွိကပ္ၿငိတဏွာကင္းေနပါလ်က္ကိေလကင္းစင္စိတ္အစဉ္သည္ပကတိၿငိမ္းျခင္းအရွိခ်မ္းသာဓါတ္မဟာကိုဆိုက္ေရာက္သက္ဝင္မျပင္မျပဳခ်မ္းသာမွဳသည္တည္ရာအစစ္ျဖစ္သတည္း။
#ထိုသိျမင္ျခင္းသည္ေက်ာက္စိုင္ေက်ာက္ထုေက်ာက္ေတာင္ကဲ႔သို႔အဇၩတၲ၌ထင္ထင္ရွားရွားျမင္ေလၿပီတည္း
#ထို႔ေၾကာင့္အဆင္း၌မတုန္လွဳပ္ၿပီတည္း။
#ထို႔ေၾကာင့္အသံ၌မတုန္လွဳပ္ၿပီတည္း။
#ထို႔ေၾကာင့္အနံ႕အရသာအထိအေတြ႕တို႔၌မတုန္လွဳပ္ၿပီတည္း။
#ထို႔ေၾကာင့္အေတြးအမွတ္အယူတို႔၌မတုန္လွဳပ္ၿပီတည္း။

  ____*****_____

###မာဂ႑ိယသုတ္###
        ***************
၈၄၂။ တဏွာ အရတိ ရဂါဟူေသာ (မာရ္မင္းသမီးသုံးေယာက္ကို) ျမင္ရ၍ေသာ္လည္း ေမထုန္အမႈ၌ လိုလားတပ္မက္မႈ 'ဆႏၵ' မျဖစ္ခဲ့ေပ၊ က်င္ငယ္, က်င္ႀကီးတို႔ျဖင့္ ျပည့္ေသာ ဤ (သူငယ္မ) ႐ုပ္အဆင္းကို (ျမင္ရ၍) အဘယ္မွာ လိုလား တပ္မက္မႈ ျဖစ္မည္နည္း၊ ထိုသင့္သမီးမာဂ႑ီကို ေျချဖင့္ ထိ႐ံုမွ်ပင္ ငါ အလို မရွိ။ (၁)

၈၄၃။ မင္းေပါင္းမ်ားစြာတို႔ လိုလားေတာင့္တအပ္ေသာ ဤမွ်လွပတင့္တယ္သည့္ သတို႔သမီးရတနာကိုအကယ္၍ အလိုမရွိခဲ့ပါမူ အသွ်င္၏ အယူဝါဒ သီလ အက်င့္ အသက္ေမြးမႈႏွင့္ ဘဝျဖစ္စဥ္ကို အဘယ္သို႔ သေဘာရွိသည္ကို ေျပာျပပါေလာ့။ (၂)

၈၄၄။ (ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဤသို႔ မိန္႔ေတာ္မူ၏) -

မာဂ႑ိယ ထိုငါဘုရားအား (ေျခာက္ဆယ့္ႏွစ္ပါး) ဒိ႒ိတရားတို႔၌ ဆံုးျဖတ္၍ (ဤငါ၏ အယူသာမွန္၏။ အျခားသူတို႔အယူကား အခ်ည္းႏွီးသာတည္းဟု) ဤစကားကို ဆိုမည္ဟု စဲြျမဲယူဆမႈ မရွိေပ၊ (ေျခာက္ဆယ့္ႏွစ္ပါးေသာ) ဒိ႒ိအယူတို႔၌ အျပစ္ကို ျမင္သည္ျဖစ္၍ (တစ္စံုတစ္ခုေသာ ဒိ႒ိအယူကိုမွ်) မယူဘဲ (သစၥာ ေလးပါးတို႔ကို) ေရြးခ်ယ္ စိစစ္လ်က္ အဇၩတၱ၌ ျဖစ္ေသာ ကိေလသာတို႔ ၿငိမ္းရာနိဗၺာန္ကို ျမင္ၿပီ။ (၃)

No comments:

Post a Comment

###ထိုနိဗၺာန္သည္ရွိသည္သာတည္း###         *********************** #ကိုယ္တိုင္ထူးေသာဉာဏ္ျဖင့္သိျမင္မွသာလ်င္သေဘာက်နိုင္ပါလိမ့္မည္။ *မွန္းဆ၍လည...