Tuesday, November 6, 2018

###အယူစင္ၾကယ္ခဲ႔ပါမူ###
       *******************
@"ဒါမွန္တယ္"
    "ဒါမွအမွန္တရားစစ္စစ္"
"မဟုတ္ဘူးမွားတယ္"
"အဲဒီအယူမွားတယ္"
"ဒီလိုယူမွမွန္တယ္"
"ဘယ္လိုယူယူမွားတယ္"
#စသည္ျဖင့္စသည္ျဖင့္အမ်ိဳးမ်ိဳးအယူဝါဒၿပိဳင္ေနတတ္ၾကတယ္။

@ရွိေစေတာ့
ဒါကလည္းမ်က္ကန္းသဘာဝစမ္းမိစမ္းရာကိုထင္တာေျပာတတ္ၾကတာပါပဲ။

#အယူေတြအေၾကာင္းသုံးသပ္ၾကည့္ေတာ့
*မ်က္စိနဲ႔ျမင္အပ္တဲ႔သေဘာေတြအေပၚမွာ
**နားနဲ႔ၾကားအပ္တဲ႔သေဘာေတြအေပၚမွာ
***နွာနဲ႔နံအပ္တဲ႔သေဘာေတြအေပၚမွာ
****လ်ွာနဲ႔လ်က္္အပ္တဲ႔သေဘာေတြအေပၚမွာ
*****ကိုယ္နဲ႔ထိ္အပ္တဲ႔သေဘာေတြအေပၚမွာ
******စိတ္နဲ႔ေတြးႀကံအပ္တဲ႔သေဘာေတြအေပၚမွာ
ဤသို႔ဟုတ္၏။
ဤသို႔မဟုတ္။
သည္လိုအမွန္။
ဟိုလိုကားမွား၏။
#ပကတိရွိျခင္းကိုမသိျမင္။
#မရွိျခင္းေတြကိုယူစြဲ
   ဟိုလိုပဲသည္လိုပဲရယ္လို႔
   အဟုတ္ထင္တြင္တြင္ေျပာ
@အယူအစြဲမ်ိဳးစုံမွာေသာင္တင္ရင္း"မာန"ၿပိဳင္
@သူပိုသိငါပိုတတ္အမွတ္သညာအျပဳမွားေတြနဲ႕
#အင္းေပါ႔ေလ
   ျငင္းၾကေပါ႔
   မေမာေသးသမ်ွမာနၿပိဳင္
   ျငင္းၾကတယ္ေလ
   ျငင္းေပါ႔   ျငင္းၾကေပါ႔

#အယူစင္ၾကယ္ျခင္းမွာေတာ့
*ျမင္အပ္ၾကားအပ္နံအပ္စားအပ္ထိအပ္ေတြးအပ္အရပ္ရပ္သည္သညာေဝဒနာေစတနာနွင့္သဗၺစိတၲံျဖစ္ရပ္မွန္ကိုဧကန္စင္စစ္မျမင္တတ္ပဲ
ထင္ရာယူစြဲမမွတ္မူပဲ
***ျမင္ခိုက္ၾကားခိုက္အာရုံတိုက္ခိုက္ေပၚသည့္သေဘာ၌စူးစိုက္ရွဳအပ္သိျမင္ခိုက္သည္အရွိဆိုဖြယ္မရွိပါပဲဤကားအဟုတ္ဤသို႔အမွန္ယူရန္မစြမ္းသာေလၿပီ။
#ရွဳျခင္းအျမင္တည့္မတ္ေလ်ာ္ကန္ေဝဘန္သုံးသပ္ဆုံးျဖတ္အပ္ေသာ္
အမ်ိဳးမ်ိဳးအေထြေထြအယူေတြသည္သိမွတ္ခံစားအာယတနတရားမ်ား၌သာစြဲယူကိုင္ဆုပ္သမုတ္အပ္သည္ျဖစ္၏။
***ထိုထိုအရပ္ရပ္ျဖစ္အပ္သည္တို႔ေဖာက္ျပန္ရုပ္သိမ္းခ်ဳပ္ၿငိမ္းေနသည္ကိုသာသိျမင္ေနျငားအံ႔
#စြဲယူစရာမရွိၿပီ
#အယူၿပိဳင္စရာမရွိၿပီ
#ဤသို႔ယူရန္ထိုသို႔ယူရန္မရွိၿပီ
#မည္သို႔မ်ွယူရန္မရွိၿပီ
#စြဲယူမိသမ်ွဒုကၡသာလ်င္ျဖစ္၍
#အယူအစြဲမွန္သမ်ွလြတ္လြတ္စြန္႔လ်က္
#အယူစင္ၾကယ္ျခင္းသည္သာၿငိမ္းေအးေလ၏ဟုသိလ်က္
#အလုံးစုံေသာတရားတို႔သည္ခ်ဳပ္ျခင္း၌သာအဆုံးရွိလ်က္
#ခ်ဳပ္လ်က္ၿငိမ္းလ်က္သာလ်င္ရွိေနေသာအျမင္အားျဖင့္
*အယူအားလုံးတို႔၏အျမစ္အရင္းကိုသိလ်က္
*အယူအားလုံးကိုတုန္႔ျပန္မဆန္႔က်င္ပဲ
*အယူအားလုံးကိုစြန္႔ကာ
#####အယူစင္ၾကယ္လ်က္ေန၏။
     _______*****_______

###ပသူရသုတ္###
       ***********
၈၃၁။ (မိမိ)မွီခိုအားထားရာအယူကိုသာ အေကာင္းေျပာဆိုတတ္ၾကသည့္ မ်ားစြာေသာသူတို႔သည္ အသီးအျခားမွန္ကန္သည္ဟု ယူဆေသာ သႆတဒိ႒ိစသည္တို႔၌ သက္ဝင္ကုန္သည္ျဖစ္၍ဤငါ့အယူ၌သာလွ်င္ စင္ၾကယ္မႈရွိ၏ဟု ေျပာ ဆိုၾကကုန္၏။ အျခားေသာ အယူဝါဒတို႔၌ ကားစင္ၾကယ္မႈရွိ၏ဟု မေျပာဆိုၾကကုန္။ (၁)

၈၃၂။ ဝါဒၿပိဳင္လိုကုန္ေသာ ထိုသူတို႔သည္ ပရိသတ္ေဘာင္သို႔ သက္ဝင္ၾက၍ အခ်င္းခ်င္းတစ္ေယာက္ႏွင့္တစ္ေယာက္ လူ႕ဗာလဟု ႐ႈၾကည့္ၾကကုန္၏။ အျခား အယူဝါဒကိုမွီကုန္ေသာ ခ်ီးမြမ္းခံလိုေသာ ထိုသူတို႔သည္ (မိမိကိုယ္ကို မိမိ) ပညာ ရွိဟု ယူဆကုန္သည္ျဖစ္၍စကားႏိုင္ေျပာဆိုၾကကုန္၏။ (၂)

၈၃၃။ ဝါဒၿပဳိင္ဆိုင္ဆိုရန္အားထုတ္သူသည္ ပရိသတ္အလယ္၌ ခ်ီးမြမ္းခံလိုသည္ျဖစ္၍ (သူတစ္ပါးတို႔ဝါဒကို) ၿဖဳိဖ်က္ေလ့ရွိ၏။သို႔ ပင္ျဖစ္ေသာ္လည္း (သင့္ စကားသည္ အနက္အဓိပၸါယ္မရွိဟု) အပယ္အဖ်က္ခံရသည္ရွိေသာ္ ထိုသူသည္ မ်က္ႏွာမသာမယာ ျဖစ္တတ္၏။ အျပစ္ရွာလ်က္ကဲ့ရဲ႕သည္ရွိေသာ္ အမ်က္ထြက္ တတ္၏။ (၃)

၈၃၄။ ထိုသူ၏ အပယ္ဖ်က္ခံရေသာ ဝါဒကို ႐ံႈးေသာ ဝါဒဟူ၍ ျပႆနာကို ဆင္ျခင္ ဆံုးျဖတ္သူပညာရွိတို႔က ေျပာဆိုၾကေသာအခါ ဝါဒၿပဳိင္ပြဲ၌ ႐ံႈးသူသည္ ငိုေႂကြးျမည္ တမ္းရ၏။ စိုးရိမ္ပူေဆြးရ၏။ ငါ့ထက္ သာလြန္သြားၿပီဟု အဖန္ဖန္ ညည္းတြားရေလ၏။ (၄)

၈၃၅။ ဤဝါဒၿပဳိင္ဆိုင္ျငင္းခံုမႈတို႔သည္ ပရိဗိုဇ္ရဟန္းတို႔၌ ျဖစ္ကုန္၏။ ဤဝါဒၿပိဳင္ပဲြတို႔၌ (ႏိုင္ခဲ့ေသာ္) စိတ္ရႊင္လန္း ပြင့္လန္း၍ (႐ႈံးခဲ့ေသာ္) စိတ္ညႇဳိးႏြမ္း ပင္ပန္းမႈ ျဖစ္၏။ ဤအက်ဳိးအျပစ္ကို ျမင္၍ ဝါဒၿပဳိင္ဆိုင္စကားႏိုင္ ေျပာဆိုမႈကို ေရွာင္ၾကဥ္ရာ၏။ (ဤဝါဒၿပိဳင္ဆိုင္ရာ၌) ခ်ီးက်ဴးခံရမႈကို ရသည္မွတစ္ပါး အျခားေသာ အက်ဳိးအာနိသင္မရွိသည္သာတည္း။ (၅)

၈၃၆။ ယင္းသို႔ အက်ဳိးအာနိသင္မရွိေသာ္လည္း ပရိသတ္အလယ္၌ ဝါဒကို ေျပာျပလ်က္ ထိုအယူ၌ အခ်ီးမြမ္းခံရ၏။ ထိုသို႔ အခ်ီးမြမ္းခံရျခင္းေၾကာင့္ ထိုသူသည္ ရႊင္လန္းလည္း ရႊင္လန္း၏။ တက္ႂကြလည္း တက္ႂကြ၏။ ထိုအခ်ီးမြမ္းခံရမႈ အက်ဳိးကို ရ၍ စိတ္တိုင္းက် ျဖစ္ရေလ၏။ (၆)

၈၃၇။ ယင္းတက္ႂကြမႈသည္ ထိုသူအား ဆင္းရဲပင္ပန္းေၾကာင္း ျဖစ္၏။ ထိုသူသည္ လြန္လြန္ကဲကဲတက္ႂကြေသာ မာနစကားကို ေျပာဆိုတတ္၏။ ဤအျပစ္ကိုလည္း ျမင္၍ မျငင္းခံုရာ၊ အေၾကာင္းေသာ္ကား ထိုျငင္းခံုျခင္းျဖင့္ စင္ၾကယ္၏ဟု ပညာရွိတို႔ မဆိုၾကေသာေၾကာင့္ တည္း၊ (၇)

၈၃၈။ မင္း၏ ရိကၡာျဖင့္ အသက္ေမြးသူ သူရဲေကာင္းသည္ ၿပဳိင္ဘက္သူရဲ ေကာင္းကို ့အလိုရွိသည္ျဖစ္၍ ၾကံဳးဝါးလ်က္ သြားသကဲ့သို႔၊ သူရဲေကာင္း 'ပသူရ' ထိုသင္သည္ဝါဒၿပဳိင္ဘက္ရွိရာအရပ္သို႔သာ သြားေလေလာ့၊ (ငါ့မွာကား) သင္ႏွင့္ ၿပဳိင္ဆိုင္ စစ္ထိုးရန္ ကိေလသာဟူသမွ်သည္ ေဗာဓိပင္ရင္းဝယ္ သဗၺညဳတဉာဏ္ကို ရရာ ေရွးအခါ ကပင္ မရွိခဲ့ေပ။ (၈)

၈၃၉။ အၾကင္သူတို႔သည္ မိစၧာဒိ႒ိအယူကို ယူၾကကုန္လ်က္ ျငင္းခံုၾကကုန္၏။ ဤငါ၏အယူသည္သာလွ်င္ မွန္၏ဟူ၍လည္း ေျပာဆိုၾကကုန္၏။ (ပသူရ) ထိုမိစၧာ အယူရွိသူတို႔ကို သင္ေျပာဆိုေခ်၊ ဤေနရာ၌ ဝါဒၿပိဳင္ပြဲ ျဖစ္ခဲ့ေသာ္ သင္ႏွင့္ ၿပိဳင္ ဆိုင္စစ္ထိုးမႈ ျပဳမည့္သူတို႔မရွိကုန္သည္သာတည္း။ (၉)

၈၄ဝ။ ပသူရ အၾကင္ရဟႏၲာတို႔သည္ကား (ကိေလသာ) စစ္သည္အေပါင္း ဖ်က္ ဆီးၾကၿပီးလွ်င္အယူဝါဒတစ္ခုႏွင့္အယူဝါဒတစ္ခုကို မဆန္႔က်င္ေစကုန္မူ၍ သြားလာ ေနထိုင္ၾကကုန္၏။ ဤေလာက၌ အၾကင္ရဟႏၲာပုဂၢိဳလ္တို႔အား (မဂ္ဖိုလ္နိဗၺာန္မွ) တစ္ပါး စြဲလမ္းယူဆမႈ မရွိ၊ ထိုရဟႏၲာတို႔၌ သင္သည္အဘယ္မည္ေသာ ဝါဒ စစ္ထိုးမႈကို ရႏိုင္ပါမည္နည္း။ (၁ဝ)

၈၄၁။ သို႔ ျဖစ္ပါလ်က္ သင္သည္ (ႏိုင္ေကာင္းႏိုင္လိမ့္မည္ေလာဟု) ၾကံစည္ ေတြးေတာကာ လာခဲ့၏။ သင္သည္ စိတ္ျဖင့္ ဒိ႒ိအယူတို႔ကို ၾကံစည္ယူဆလ်က္ ကိေလသာကို ခါတြက္ၿပီးေသာ ဘုရားရွင္ႏွင့္ဝါဒယွဥ္ၿပိဳင္ရန္ ေရာက္လာဘိ၏။ ယင္းသို႔ ယွဥ္ၿပိဳင္ရန္ ေရာက္လာေသာ္လည္း သင္သည္ ယွဥ္ၿပိဳင္ရန္စြမ္းႏိုင္ လိမ့္မည္ မဟုတ္။ (၁၁)

ရွစ္ခုေျမာက္ ပသူရသုတ္ ၿပီး၏။

No comments:

Post a Comment

###ထိုနိဗၺာန္သည္ရွိသည္သာတည္း###         *********************** #ကိုယ္တိုင္ထူးေသာဉာဏ္ျဖင့္သိျမင္မွသာလ်င္သေဘာက်နိုင္ပါလိမ့္မည္။ *မွန္းဆ၍လည...