###ထူးစြာရွဳျခင္းဆိုသည္မွာ###
**********************
@ေလာကႀကီးလို႔အမ်ားေျပာဆိုေန
ၾကတဲ႔
ေလာကႀကီးလို႔အမ်ားသိျမင္ေနတဲ႔
အျပင္အပအရာေတြအားလုံးဟာ
အာရုံေပးဝတၳဳမ်ားသာျဖစ္ပါတယ္
ဘယ္အရာေၾကာင့္ပဲျဖစ္ျဖစ္
ဘာေၾကာင့္ပဲျဖစ္ျဖစ္
မိမိတို႔သႏၲာန္မွာေတာ့အာရမၼဏပစၥယ
သတၲိရဲ႕အစြမ္းေၾကာင့္ျဖစ္ေပၚလာတာက ျမင္သိစိတ္/ၾကားသိစိတ္မ်ွသာျဖစ္
ေပၚလာတာအမွန္စစ္စစ္
"ရူပါယတနံ-ရူပါရုံသည္-စကၡဳဝိညာဏဓာတုယာ-စကၡဳဝိညာဏဓါတ္အားလည္းေကာင္း
တံသမၸယုတၲကာနံ-ထိုစကၡဳဝိညာဏ
ဓါတ္နွင့္သမၸယုတ္ျဖစ္ကုန္ေသာ
ဓမၼာနဥၥ-ေစတသိက္တရားတို႔အား
လည္းေကာင္း
အာရမၼဏပစၥေယန-အာရမၼဏပစၥယ
သတၲိျဖင့္
ပစၥေယာ-ေက်းဇူးျပဳႏိုင္သည္
ေဟာတိ-ျဖစ္၏"
လို႔ဘုရားရွင္ကတရားျဖစ္စဉ္ကိုျမင္ျပ
တယ္ ေဟာညႊန္တယ္
ေလာကႀကီးတစ္ခုလုံးဘာေတြဘ
ယ္ေလာက္မ်ားမ်ား
သိစရာ မွတ္စရာ ေလ့့လာစရာ
ေတြဘယ္လိုမ်ားမ်ား
အဆင္းရယ္ အသံရယ္ အနံ႔ရ
ယ္ အရသာရယ္ ထိေတြ႕စရာ
ရယ္ သေဘာတရားရယ္ ဒီ
ေျခာက္မ်ဳိးသာလ်င္ရွိပါတယ္လို႔
အရိယာပညာနဲ႔ေဝဖန္ပိုင္းျခားျပပါတယ္
္
#အရိယာပညာနဲ႔ေလာကႀကီးကိုေလ့လာဆန္းစစ္မယ္ဆိုရင္ေတာ့
®®®အာရုံေျခာက္ပါးထက္မပိုပါ
သိစရာေျခာက္မ်ဳိးသာလ်င္ရွိပါ
တယ္
®®®ထိုေျခာက္မ်ဳိးသည္လည္း ့အာရမၼဏပစၥယသတၲိရဲ႕အစြမ္းေၾကာင့္ျဖစ္ေပၚလာသည့္အာရုံသိစိတ္အျဖစ္
သာမိမိသႏၲာန္၌အမွန္တစ္ကယ္ျဖစ္ေပၚပါတယ္
ဒီထက္မပိုဘူး
ဒါထက္လည္းေလ်ာ့လို႔မရဘူး
အဲဒါလူတိုင္းအတြက္အမွန္
ဒါကန္႔သတ္ခ်က္မရွိတဲ႔ခြ်င္းခ်
က္မရွိမွန္တဲ႔အမွန္
ဘယ္လိုလူမ်ဳိးျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္
ေနရာမွာျဖစ္ျဖစ္ ဘာပဲလုပ္ေနေန
ဓမၼျဖစ္စဉ္ကတစ္ခုတည္းေသာအမွန္
အာရုံသိစိတ္သာလ်င္ျဖစ္ေပၚေၾကာင္း
ကိုအရိယာပညာနဲ႔ျမင္ျပတယ္
အရိယာပညာကိုသေဘာေပါ
က္နားလည္သြားသူေတြကိုအာရုံသိစိတ္ကို၎ ေဝဒနာကို၎ သေဘာ
တရားကို၎ ရုပ္ကို၎ အထူးအား
ျဖင့္ရွဳျမင္ေစပါတယ္္
အရိယာပညာမရပဲဝိပႆနာ
မရွဳတတ္ပါ
အရိယာပညာကိုသေဘာေပါ
က္သိျမင္ျခင္းမရွိပဲသတိပ႒ာန္က်င့္ပြားပါကအရိယမဂ္ထြက္ေစနိုင္ေသာအားႀကီးသည့္ဝိပႆနာမျဖစ္ပါ
ထိုအခ်က္ကိုအထူးဂရုျပဳရ
ပါမယ္
ဘုရားျဖစ္ေတာ္မူစဗုဒၶသည္
"တစ္ေလာကလုံးသည္အဝိဇၨာျဖစ္၏
ငါသာလ်င္ ဝိဇၨာျဖစ္၏ "ဟုဥဒါန္းက်ဴး
ရင့္ခဲ႔ၿပီးေလးဆယ့္ငါးဝါကာလပါတ္လုံး
သတၲဝါတို႔အမွန္တရားကိုသိျမင္ေစရန္္မေနမနားေဟာၾကားညႊန္ျပသိျမင္ေစျခင္းကိုေထာက္ရွဳလ်င္တရားေတာ္တို႔အားဦးစြာနာၾကားဖို႔ရာလြန္စြာမွအေရးႀကီးလွပါတယ္
@ကိုယ့္သႏၲာန္မွာျဖစ္ေပၚေနတဲ႔အာရုံ
သိစိတ္ေတြကိုတရားျဖစ္ေပၚေနျခင္းဟုသိရပါမယ္
ဒါေၾကာင့္တရားနဲ႔လြတ္ေနတဲ႔အခ်ိ
န္ရယ္လို႔မရွိပါ
တရားလို႔သိသလား မသိသလား
ဆိုတာပဲရွိမယ္
တရားကိုရွဳသလားေမ႔ေနသလာ
းဆိုတာကြာျခားလိမ့္မယ္
မရွဳတတ္ရင္
မရွဳမိရင္ေလာ/ေဒါ/ေမာ ေတြ
ဝင္ယွဉ္လိမ့္မယ္ ဥပါဒါနကၡႏၶာေတြ
ဆက္ျဖစ္မယ္ အာသေဝါတရားယို
စီးမယ္ သံသရာလည္မယ္
တရားေတာ္ေတြကိုနားလည္
သေဘာေပါက္သြားလို႔အာရုံသိစိတ္ေတြဟာတရားျဖစ္တယ္ ယွဉ္ဖက္ခံစားမွဳသေဘာမွတ္သားမွဳသေဘာေတြဟာရွဳျမင္ရမဲ႔တရားေတြျဖစ္တယ္ဆိုတာကိုသိျမင္ၿပီးဗုဒၶဖြင့္ေပးတဲ႔အရိယာသာဝကမ်က္စိနဲ႔ ဝိပႆနာရွဳလိုက္ေတာ့
ခ်ဳပ္ေပ်ာက္သြားတဲ႔သေဘာအမွန္
"အနိစၥလကၡၡဏာ"ကို ေတြ႕ျမင္ရမွာျဖစ္တယ္
"အနိစၥလကၡၡဏာ"ကုိသိ္လိုက္
တဲ႔အျမင္ဟာဝိပႆနာဉာဏ္မည္တယ္
®®®တစ္ကယ္မွန္ကန္တဲ႔ဝိပႆနာဉာဏ္အျမင္ဟာရွဳခ်က္တစ္ခ်က္တိုင္းမွာအာရုံသိစိတ္ခ်ဳပ္ေပ်ာက္တာေရာယွဉ္ဖက္ေဝဒနာသညာေတြခ်ဳပ္ေပ်ာက္တာေရာ
အာရုံခံရုပ္သတၲိေတြခ်ဳပ္ေပ်ာက္တာေရာ စိတ္မွာလာထင္တဲ႔ပုံရိပ္ေတြ ခ်ဳပ္ေပ်ာက္တာေရာ
ကိေလသာကင္းေနတဲ႔စိတ္ရဲ႕အေျခအေနတစ္ရပ္ကိုေရာ ထင္ထင္ရွားရွားသိျမင္သြားပါတယ္
®®®အဲဒီဝိပႆနာဉာဏ္အျမင္ဟာ
ခႏၶာတို႔ခ်ဳပ္ဆုံးရာ
ကိေလသာအာသေဝါတို႔ကင္း
စင္ရာ
ပကတိအရွိတရားျဖစ္တဲ႕ခ်ဳပ္
ၿငိမ္းရာကိုသိျမင္ဖို႔ရာပထမ
ေျခလွမ္းပင္ျဖစ္ပါတယ္
#ဝိပႆနာတရားအားထုတ္ျခင္းအတြက္မွန္ကန္ေသာသေဘာထားအျမင္မွန္ကန္ေသာအရွဳခံအာရုံတို႔ကိုဉာဏ္အျမင္ေပါက္ေစရန္ညႊန္အပ္ေသာဝိသုဒၶိမဂ္>ပညာဘူမိနိေဒၵသ>ပညာ၏ျဖစ္ရာဘုံ>အာရုံကိုျပဆိုခ်က္တို႔ကိုအထူးအားျဖင့္ေရွ႕ဦးစြာေလ့လာသုံးသပ္အပ္ပါေၾကာင္း
#ေမတၲာအားျဖင့္
#တိုးတိုး
Tuesday, November 6, 2018
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
###ထိုနိဗၺာန္သည္ရွိသည္သာတည္း### *********************** #ကိုယ္တိုင္ထူးေသာဉာဏ္ျဖင့္သိျမင္မွသာလ်င္သေဘာက်နိုင္ပါလိမ့္မည္။ *မွန္းဆ၍လည...
-
###မေနာဝိညာဏဓာတ္အထူးသိတတ္ေသာစိတ္### **************** @#မ်က္စိ၊နား၊နွာ၊လ်ွာ၊ကိုယ္စတဲ့အၾကည္ဓာတ္ငါးမ်ိဳးကမွန္လိုအရိပ္ထင္ေပးရုံ...
-
###ေယာနိေသာမနသိကာရ### *********************** @ ေယာနိေသာမနသိကာရ သင့္တင့္ေလ်ာက္ပါတ္စြာနွလုံးသြင္းျခင္း(ေလ်ာ္စြာရွဳျခင္း) သည္လြန္စြ...
-
###အယူစင္ၾကယ္ခဲ႔ပါမူ### ******************* @"ဒါမွန္တယ္" "ဒါမွအမွန္တရားစစ္စစ္" "မဟုတ္ဘူးမွားတယ္...

No comments:
Post a Comment