###ငါမွလည္းေကာင္းငါ႔ဥစၥာမွလည္းေကာင္း###
********************
@စိတ္ထဲမွာထင္လိုက္တာကငါျမင္တယ္ေပါ႔
ၾကားေတာ့လဲငါၾကားတာေပါ႔
#ဘုရားရွင္ေဟာညႊန္ေတာ္မူတာက
***မ်က္စိျဖင့္/နားျဖင့္ပညတ္ရာ၏။
ထိုမ်က္စိ/ထိုနားသည္မရွိ။(ခႏၶဝဂၢသံယုတ္)
@ဒါဘာကိုညႊန္ေတာ္မူပါသလဲ။
***မ်က္စိနားတို႔သည္အဆင္းအသံစသည့္ဆိုင္ရာအာရုံေပးဝတၴဳတို႔ကိုအာရုံအျဖစ္ဖမ္းယူ၍အာရုံသိစိိတ္ျဖစ္ေပၚျခင္းကိုေက်းဇူးျပဳေလ၏။
***ထိုအာရုံသိစိတ္နွင့္ယွဉ္ဖက္ေဝဒနာသေဘာသညာသေဘာတို႔လည္းျဖစ္ေလ၏။
***ထိုသေဘာတို႔ကိုမေနာဝိညာဏဓါတုယာဟုေဟာညႊန္အပ္ေသာအဇၩတၲအတြင္းသေဘာ၌စူးစိုက္ရွဳျမင္အပ္သည္ရွိေသာ္ခ်ဳပ္ျခင္းလကၡဏာကိုသာျပေလ၏။
***ထိုထိုဆိုင္ရာအာရုံသိစိတ္နွင့္ယွဉ္ဖက္ေဝဒနာသေဘာသညာသေဘာတို႔ခ်ဳပ္ျခင္းကိုမ်က္ေမွာက္၌သိျမင္သျဖင့္
"မ်က္စိျဖင့္ပညတ္ရာ၏။ထိုမ်က္စိသည္မရွိ"ဟုဆိုအပ္ျခင္းျဖစ္၏။
***ထုိထိုအာရုံသိစိတ္တို႔၏ခ်ဳပ္ျခင္းကိုသိျမင္ျခင္းအားျဖင့္ဆိုင္ရာဆိုင္ရာအာရုံတို႔၏သေဘာအမွန္ကိုသိျခင္းသည္ျဖစ္လာေလ၏။
***တနည္းအားျဖင့္အဆင္းအသံတို႔ႏွင့္မ်က္စိနားတို႔၏အာယတနျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္အာရုံသိစိတ္တို႔ျဖစ္ေပၚလာသမ်ွခ်ဳပ္ျခင္းကိုသာျပေၾကာင္းထင္ရွားသိျမင္ေလ၏။
***ထိုအာရုံသိစိတ္တို႔ျဖစ္တိုင္းယွဉ္ျဖစ္သည့္ေဝဒနာသညာသခၤါရစေသာခႏၶာတရားအစုတို႔၌ငါဟူေသာဒိ႒ိငါ႔ဥစၥာဟူေသာတဏွာတို႔ျဖင့္ကပ္ၿငိစြဲယူေသာေၾကာင့္သာကာမတို႔၌တပ္နွစ္သက္ျခင္းသည္ျဖစ္ရေလ၏။
***အာရုံသိစိတ္တို႔ခ်ဳပ္ျခင္းကိုသိျမင္ေနလ်င္ကားတပ္မက္နွစ္သက္စရာအလ်ဉ္းကင္းသျဖင့္ေဘးကင္းရာအလုံးစုံတို႔၏ၿငိမ္းေအးရာအျဖစ္သိေလ၏။
***ထိုထိုအာရုံသိစိတ္တို႔ကိုသာအေၾကာင္းျပဳလ်က္အတိတ္၌ျဖစ္ခဲ႔ၿပီးေသာအေၾကာင္းအခ်င္းအရာတို႔ကိုအာရုံျပဳ၍သာကိေလသာတို႔ျဖစ္ရေလ၏။
***အနာဂါတ္အေၾကာင္းခ်င္းရာမ်ားကိုအာရုံျပဳ၍ျဖစ္ေသာအာရုံသိစိတ္မ်ားကိုမွီ၍ကိေလသာတို႔ျဖစ္ရေလ၏။
#ပစၥဳပၸါန္၌ျဖစ္ေသာအာရုံသိစိတ္တို႔၏သေဘာအမွန္ကိုအတြင္းအဇၩတၲမေနာဓါတ္တိုင္ေအာင္မဂၢင္အက်င့္ျမတ္သတိသမာဓိပညာအားျဖင့္ရွဳျခင္းမွန္ပါလ်င္ခ်ဳပ္ျခင္းကိုသာထင္ရွားေသခ်ာျပေနပါသျဖင့္
"ငါမွလည္းေကာင္းငါ႔ဥစၥာမွလည္းေကာင္းဆိတ္သုည္းေနေလ၏"
#ထိုဆိတ္သုည္းေနျခင္း၌အဘယ္ကိုစြဲလန္းပါအံ႔နည္း။
#ထိုဆိတ္သုည္းေနျခင္း၌အဘယ္အရာကိုတုန္လွဳပ္ပါအံ႔နည္း။
_______******________
###ဇတုကဏၰိမာဏဝပုစၧာ
--*--*--*--*--
၁၁ဝ၃။ (ဇတုကဏၰိသည္ ဤသို႔ ေမးေလွ်ာက္၏) -
လုံ႔လရွိေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရား အကြၽႏု္ပ္တို႔သည္ ကာမကို လိုလားျခင္း ကင္းေတာ္မူေသာ အသွ်င္ဘုရားကို (အရဟံစေသာ ဂုဏ္ႏွင့္ ျပည့္စံု၏ဟု) ၾကားသိ ရ၍ ၾသဃေလးျဖာ သံသရာမွလြတ္ေျမာက္ၿပီးေသာ လိုလားမႈ ကာမကင္းေတာ္မူေသာ အသွ်င္ဘုရားကို ေမးေလွ်ာက္ျခင္းငွါလာေရာက္ခဲ့ပါ၏။ ဘုရားျဖစ္သည္ႏွင့္ တစ္ၿပဳိင္နက္ သဗၺညဳတဉာဏ္ကို ရေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရားၿငိမ္းေအးမႈ နိဗၺာန္ကို ေဟာေတာ္မူပါေလာ့၊ဟုတ္မွန္တိုင္းေသာ ထိုနိဗၺာန္ကို ျမတ္စြာဘုရားသည္ အကြၽႏု္ပ္အား ေဟာၾကားေတာ္မူပါေလာ့။ (၁)
၁၁ဝ၄။ တန္ခိုးရွိေသာ ေနမင္းသည္ တန္ခိုးျဖင့္ ေျမကို လႊမ္းမိုး၍ ျဖစ္သကဲ့သို႔ ဤအတူျမတ္စြာဘုရားသည္ ကာမတို႔ကို လႊမ္းမိုး၍ ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ေျမႀကီးကဲ့သို႔ က်ယ္ျပန္႔ေသာ ပညာရွိေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရား အသွ်င္ဘုရားသည္ ဤသာသနာေတာ္၌ ပဋိသေႏၶေနမႈ အိုမႈကို ပယ္ဖ်က္ႏိုင္ေသာ အၾကင္တရားကို အကြၽႏု္ပ္ သိရာ၏။ ထိုတရားကို ပညာနည္းေသာ အကြၽႏု္ပ္အားေဟာၾကားေတာ္မူပါေလာ့။ (၂)
၁၁ဝ၅။ (ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဤသို႔ မိန္႔ေတာ္မူ၏) -
***ဇတုကဏၰိ ကာမမွ ထြက္ေျမာက္ရာ (နိဗၺာန္) ကို ေဘးကင္းရာဟု ႐ႈျမင္၍ ကာမတို႔၌ တပ္မက္ေမာမႈကို ပယ္ေဖ်ာက္ေလာ့၊ (တဏွာဒိ႒ိျဖင့္) စြဲယူအပ္ေသာ ပယ္ စြန္႔သင့္ ပယ္စြန္႔ထိုက္ေသာ ရာဂစေသာေၾကာင့္ၾကမႈသည္ သင့္အား မျဖစ္ေစ လင့္။ (၃)
၁၁ဝ၆။ အတိတ္သခၤါရတို႔ကို (အာ႐ံုျပဳ၍ ျဖစ္ေသာ) ကိေလသာမ်ဳိးကို ေျခာက္ ခန္းေစေလာ့၊ အနာဂတ္သခၤါရတို႔ကို (အာ႐ံုျပဳ၍ ျဖစ္ေသာ ရာဂစေသာ) ေၾကာင့္ၾကမႈ သင့္အား မျဖစ္ေစလင့္၊ ပစၥဳပၸန္ခႏၶာငါးပါးတို႔ကို တဏွာဒိ႒ိအားျဖင့္ သင္ မစြဲယူခဲ့မူ ကိေလသာ ၿငိမ္းေအးသည္ျဖစ္၍ ေနရလတၱံ႕။ (၄)
၁၁ဝ၇။ ဇတုကဏၰိ အၾကင္အာသဝတို႔ျဖင့္ ေသမင္း၏အလိုသို႔ လိုက္ရ၏။ နာမ္ တရား႐ုပ္တရားအားလံုး၌ (ငါ ငါ၏ဥစၥာဟု) ျမတ္ႏိုးစြဲလမ္းမႈ ကင္းၿပီးေသာ ထိုရဟႏၲာပုဂၢိဳလ္အားထိုအာသဝတို႔ မရွိေတာ့ကုန္။ (၅)
တစ္ဆယ့္တစ္ခုေျမာက္ ဇတုကဏၰိမာဏဝပုစၧာ ၿပီး၏။
Tuesday, November 6, 2018
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
###ထိုနိဗၺာန္သည္ရွိသည္သာတည္း### *********************** #ကိုယ္တိုင္ထူးေသာဉာဏ္ျဖင့္သိျမင္မွသာလ်င္သေဘာက်နိုင္ပါလိမ့္မည္။ *မွန္းဆ၍လည...
-
###မေနာဝိညာဏဓာတ္အထူးသိတတ္ေသာစိတ္### **************** @#မ်က္စိ၊နား၊နွာ၊လ်ွာ၊ကိုယ္စတဲ့အၾကည္ဓာတ္ငါးမ်ိဳးကမွန္လိုအရိပ္ထင္ေပးရုံ...
-
###ေယာနိေသာမနသိကာရ### *********************** @ ေယာနိေသာမနသိကာရ သင့္တင့္ေလ်ာက္ပါတ္စြာနွလုံးသြင္းျခင္း(ေလ်ာ္စြာရွဳျခင္း) သည္လြန္စြ...
-
###အယူစင္ၾကယ္ခဲ႔ပါမူ### ******************* @"ဒါမွန္တယ္" "ဒါမွအမွန္တရားစစ္စစ္" "မဟုတ္ဘူးမွားတယ္...

No comments:
Post a Comment