#အဝိဇၨာမွဝိဇၨာသို႔
#မသိျခင္းမ်ားမွသိျခင္းတရားသို႔
****လူသားသည္အသိဉာဏ္အဆင့္အတန္းျမင့္မားၿပီးမွတ္သားအားေကာင္းေသာေၾကာင့္ေလာကအေၾကာင္းအရာမ်ားကိုသိသည္တတ္သည္ဟုအထင္ေရာက္ၾကေလ့ရွိ၏။
****ပရမတၳအျမင္ျဖင့္ၾကည့္၍ရွင္ေတာ္ဗုဒၶကအျမင္မွားအထင္မွားျခင္းသို႔ေရာက္ေနေသာလူသားတို႔အားအဝိဇၨာအမွန္မသိသူအေမွာင္ဖုံးေနသူမ်ားဟုမိန္႔၏။
****ရွင္ေတာ္ဗုဒၶဘုရားအျဖစ္သို႔ေရာက္ၿပီးစ၌
"လူသားအားလုံးတို႔သည္အဝိဇၨာ
မသိမွဳအေမွာင္ဖုံးေနၾကသူမ်ားသာတည္း
ငါသာလ်င္ဝိဇၨာ
အမွန္သစၥာတရားတို႔ကိုသိျမင္သူသာတည္းဟုဥဒါန္းပါဠိေတာ္၌မိန္႔ဆိုခဲ႔ေလသည္။
#လူတို႔သည္တစ္ခုခုကိုျမင္သည့္အခါငါျမင္သည္ဟုနွလုံးသြင္းတတ္ၾက၏
ၾကားသည့္အခါ---------နံစားထိ------------
သေဘာတရားတစ္ခုခုကိုေတြးသည့္အခါငါသိသည္ဟုနွလုံးသြင္းတတ္ၾက၏။
အဝိဇၨာဖုံးေသာအျမင္မွားမွဳသာတည္း။
ပရမတၳအမွန္ကိုဗုဒၶကဤသို႔ျပ၏။
မ်က္စိအဆင္းတိုက္ဆုံလ်င္စကၡဳဝိညာဏ္ျဖစ္၏
မ်က္စိအဆင္းစကၡဳဝိညာဏ္ထိုသုံးမ်ိဳးေပါင္းဆုံမွဳေၾကာင့္စကၡဳသမၹႆျဖစ္၏
စကၡဳသမၹႆေၾကာင့္စကၡဳသမၹႆဇာေဝဒနာျဖစ္ေပၚ၏
ထိုေဝဒနာကိုသင္တို႔အနိစၥေတာဒုကၡေတာအနတၲေတာဟုရွဳျမင္ရမည္ဟု
#သံယုတ္ပါဠိေတာ္သယတနဝဂၢသံယုတ္၌ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားညႊန္ထားသည္ကိုနာၾကားနွလုံးသြင္းျခင္းျဖင့္ပရမတၳဓမၼသေဘာကိုဉာဏ္အျမင္ျဖစ္ေစေပသည္။
ဓမၼသေဘာကိုအေသအခ်ာနားလည္သေဘာေပါက္ပါမွရွဳရမည့္တရားအမွန္ကိုသိေပမည္။
ရွဳသည့္တရားမွန္ပါမွအနိမိတၲအနိစၥဟုေဟာညႊန္ေသာသဏၭာန္နိမိတ္ကင္းဆိတ္သည့္မၿမဲျခင္းသေဘာရွဳလိုက္တိုင္းမရွိသည့္သေဘာေပ်ာက္ပ်က္သြားေသာလကၡဏာကိုဉာဏ္အျမင္သက္ေရာက္ေပလိမ့္မည္။
#တစ္စုံတစ္ခုရွိေနေသးလ်င္ပုံသဏၭာန္နမိတ္တစ္ခုခုေပၚေနေသးလ်င္ခံစားမိေနလ်င္မွတ္သားမိေနလ်င္ ပရမတၳအျမင္အနိစၥလကၡဏာမဟုတ္ပါ။
#ပရမတၳဘာဝအနိစၥလကၡဏာကိုအမွန္ျမင္မွသာလ်င္အဝိဇၨာေပ်ာက္၍ဝိဇၨာေရာက္မည္ျဖစ္ပါသတည္း။ ။
#ေမတၲာအားျဖင့္
#ီးေအာင္လြင္ီး
ဥဥ
Tuesday, November 6, 2018
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
###ထိုနိဗၺာန္သည္ရွိသည္သာတည္း### *********************** #ကိုယ္တိုင္ထူးေသာဉာဏ္ျဖင့္သိျမင္မွသာလ်င္သေဘာက်နိုင္ပါလိမ့္မည္။ *မွန္းဆ၍လည...
-
###မေနာဝိညာဏဓာတ္အထူးသိတတ္ေသာစိတ္### **************** @#မ်က္စိ၊နား၊နွာ၊လ်ွာ၊ကိုယ္စတဲ့အၾကည္ဓာတ္ငါးမ်ိဳးကမွန္လိုအရိပ္ထင္ေပးရုံ...
-
###ေယာနိေသာမနသိကာရ### *********************** @ ေယာနိေသာမနသိကာရ သင့္တင့္ေလ်ာက္ပါတ္စြာနွလုံးသြင္းျခင္း(ေလ်ာ္စြာရွဳျခင္း) သည္လြန္စြ...
-
###အယူစင္ၾကယ္ခဲ႔ပါမူ### ******************* @"ဒါမွန္တယ္" "ဒါမွအမွန္တရားစစ္စစ္" "မဟုတ္ဘူးမွားတယ္...

No comments:
Post a Comment